måndag 9 februari 2009







Har just köpt Jeanne d´Arc livings nya magasin,helt underbar tidning.Ett Stort Tack till Annalena på Madame Nyberg i Valbo-Gävle som plockade undan ett ex till mig.



Blev så sugen att prova receptet på chokladkakor. Ska bara skynda mig att frysa in några innan mina barn har ätit upp alla, dom blev genast en storfavorit.



Kommer alldeles säkert att baka dom snart igen. Den fina zinkbrickan hittade jag faktiskt på Dollarstore för 50 kr, vilket fynd. Ibland kan man springa på riktiga fina prylar där faktiskt.

1 kommentar:

  1. Hej
    Tack för dom rara orden.
    Men va kul att du har startat en egen blogg,ska genast länka upp den på min blogg,föresten jag läste att du hade varit till anna-lena på madame nyberg,bor du här i gävle ?
    Å du vilket fint hem du har,besöker dig gärna igen.
    ha det så gott
    kram
    ninni

    SvaraRadera